Tuesday, June 28, 2011

brader bob marley punya bilik

Ada masa aku rasa aku patut layan berdengung dengan depa..biasalah, bila dah melepek bersama acara yang mencambah idea adalah bong. Tapi aku rasa macam dah terlambat. Kata Ajib "jangan rasa tua beb, layan je dan nikmati hidup ini". Aku sengih je. It's not about aku fikir aku dah tua, it's not about semua benda aku nak kena layan. Aku suka melayan manusia yang pelbagai, belajar cara hidup mereka yang aku rasa aku tak dapat nak jalani atau buat. Demmit. Sometimes aku rasa aku patut 'minum'. Well..semua acara pun ada cara untuk meraikan sesuatu yang pastinya minuman-minuman beralkohol mendapat tempat. It's not sebab aku poyo pasal tak minum, it's not about faktor ageing. Aku cuma rasa aku dah terlalu lambat untuk memulakan something yang aku patut lakukan semasa usia masih mentah, benda yang aku rasa kalau aku buat time ni mesti susah nak tinggalkan. Bukan sebab umur meningkat maka patut tinggalkan, bukan sebab bajet dah baik harus tinggalkan..bukan. Aku tak pekena bong dan air pasal aku taknak, bukan juga pasal aku anti-sosial. Jangan kau merepek. Haha.

Serious shit aku rasa sedikit kesal pasal dulu-dulu aku tak ambik. Sama juga dengan tattoo yang aku berangan nak acah tu. Kenapa oh kenapa.

Ini kerja Tuhan, gerak hati dan naluri adalah kurniaan Tuhan. Aku terus-terang memang berserah je. Aku memang tak layak untuk diri aku sendiri.

orang tua yang banyak pengalaman hidup







Ok aku pening sebenarnya nak buat mana dulu ni.kanan,kiri,kanan,o-som! 





CUTT !!

4 comments:

kailan said...

saya . . . nak makan.

pelakon popular said...

ha-ha.jemput makan :)

FVN said...

mulakan tengah2! hehehe

pelakon popular said...

haha hai VFN :)