Monday, September 2, 2013

jangan tengok afc tlc dan chef wan

Aku rasa itu dipanggil ‘passion for sensation’.

‘Sepandai mana perempuan akhirnya ke dapur juga’. Aku tak rasa ada skeptical meaning behind kata-kata tu. Ianya memang benar.

‘Cara menambat hati lelaki  adalah melalui perutnya’. Aku rasa ini berbaur seksis kerana well… perempuan juga begitu!

Suatu hari kau akan berangan untuk menjadi suri rumah dan pada waktu itu dapur adalah milik kau dari dapur kering ke dapur basah! Kau  mencuba resipi Italian, African, Thailand, a bit of Japanese, Chinese, rich Malaysian, mixed of American foods! Yay!

Damn I love good food, tapi tak pasti rajin tak masak nanti hehe.

Dah 2 tahun berangan nak beli oven sendiri. Tapi tumpang kat dapur orang ni tak berapa syiok nak eksperimen. I wanna make pretzels.and cakes.bake cute cupcakes.and.and.now I understand mana letaknya nafsu sendiri.







Aku tak pasti aku ni suka masak atau suka makan sebenarnya :9



CUTT !!

No comments: