Sunday, September 9, 2012

bersulam emas

Badan kurus tulang besi tau, kau tau apa? Tapi batu bata aku tak terbelah dua, retak dan berkecai. Itu je satu point yang aku gagal. KaTa, terbaik keseluruhan, sparing 4/5. Aku tak capai standard. Aku frust sangat.

       "Distraction. U tak fokus. I told u to leave your problems at the front door, find your inner peace"

"..and cut down your smoking habits"

        "Master". Angguk, aku tunduk hormat.

Aku tak dapat join tournament yang bakal disertai pelatih-pelatih dan peserta-peserta terbaik dari Jepun. Goshin-Ryu & Shorin-Ryu unites. Aku sedikit stress. Even aku dah cuba sedaya upaya, even aku keluarkan segala yang aku ada, selagi tak diizinkanNya, aku tetap tak dapat apa yang aku mahukan. Aku cuba berfikiran positif dan menganggap bukan rezeki aku kali ini. Cuba kaji dan cermin semula diri dan terus tingkatkan prestasi. Dalam 10 orang, 4 orang yang tidak layak itu termasuk aku. Kami ditugaskan menjaga hq dan menguruskan hal-hal di sini.



Pagi ni batang-batang pisang belakang rumah jadi mangsa. Jantung pisang masak lemak cili padi pun sedap. Dammit.







CUTT !!




No comments: