Wednesday, September 5, 2012

seteru dalam gebor


Gua sengaja tekan minyak kat satu minah ni. Dalam benda-benda random. Case study? 2 in 1 la. Gua nak kenal hati budi dia. Frankly speaking, gua tak pernah berkenan nak kenal dia. Dia yang terhegeh-hegeh. Why not? Gua fikir. Gua juga insist nak ada kawan rapat wanita selain tenuk parsi. Pung-pang-pung gua rasa 3 kali gua dah kasi can dan gua kasi hint supaya beliau tidak berperangai gampang. Lama juga gua sabar dengan dia. Tak boleh pakai. Suka bawak mulut. Tak jujur. Tak loyal. Muka-muka. Bagi side gua, jenis gini gua takkan pegang lama. Enough is enough.


Kalau benda pasal maruah, memang boleh bawak bergaduh. Imma proud lil monk. Benda fitnah ni selalu je melanda hidup gua. Gua tak kacau pun life orang, tapi memang Tuhan tu nak tunjuk minah jenis gini supaya gua takde intention lagi untuk cuba berkawan dengan wanita. Yang tak memberi manfaat, yang tidak membawa kebaikan, attention whore, jenis ego, bodoh sombong dan..ahh..gua tak salahkan minah ni, gua pun bukan betul sangat, gua tau gua yang bersalah kerana cuba menjadi diri yang bukan gua. Sebelum gua keluarkan perangai gampang gua pula, gua decide sampai situ sahaja, gua taknak kenal dia lagi. 



I am what u think i'm not. Do you fuckin care? Me neither :)






CUTT !!

No comments: