Monday, December 17, 2012

judge dead (part 1)




Ha-ha lately aku banyak bergaul dengan rakan gadis apahal entah. Mungkin aku tengah cuba menyelami hati dan fikiran gadisan lalu boleh adapt ke dalam diri sendiri yang lama hanyut dalam dunia jejaka (?)

Asing rasanya..lagi deep dan berhati-hati cara nak approach mereka ni. Biar se-punk mana pun belum pernah lagi aku jumpa yang really get along dengan otak dan jiwa aku ni. Aku betul dah jauh tersasar. Nasib baik naluri tak pernah songsang lagi biarpun sebelum ini ada juga usikan nakal gegadis yang cuba meng-usha ahaiii mintak simpang.. semua aku layan sama je dan kalau dengan yang bernaluri songsang tu memang sengaja aku ekspresi kecenderungan aku terhadap lelaki-lelaki kacak secara terang-terangan dan bila turn lelaki yang usha pula aku akan bertindak sama yang sebaliknya..well ape nak jadilah sampai bila pun susah lah nak ade pakwe haha ape entah aku cakap ni.

Hmm..itulah dia. Suatu masa nanti kita akan terfikir sendiri sampai bila nak begini begitu dan begitulah. Kalau ada cahaya yang menyinari, carilah punca cahaya itu dan dorong diri sendiri untuk ke arah itu. Susah memang susah kerana sudah sebati tapi hmm just cubalah dan terus berdoa..

Gua tak nak beriya sangat. Korang pun tak yah beriye sangat memerhati tu. Lex-lex aje.








CUTT !!

No comments: