Thursday, January 17, 2013

mahfudz

Masa begitu pantas berlalu. Aku rasa tertinggal, atau aku jauh meninggalkan, atau aku rasa ketinggalan. Dalam banyak hal aku berharap agar dapat selari dengan semua yang berkaitan dengan mereka yang dekat dengan diriku. Aku berharap dapat menuntun those dears to my heart supaya tiada jurang atau jarak yang membatasi. Sedar, aku cuma satu dari mereka yang di sini cuma merentas sahaja sedangkan kita semua bakal berada di sana, jauh lebih baik, seiring, seusia, tanpa ada sempadan, tanpa ada sekatan, tanpa memikirkan dosa pahala, tanpa janji, tanpa khianat, insyaAllah, agar bertemu di sana jika diizinkannya biar kita uraikan apa yang tersimpul, cerahkan yang suram, terjemahkan yang terselindung.

Kita terkadang puas berlari, letih dan takut untuk menghadapi, itulah kenyataannya di dunia ini bila mana akal dan nafsu dipupuk selari. Hidup terasa indah jika sedar akan hakikat bahawa segalanya hanya sementara. Doaku agar kita semua berjumpa di sana dan tak akan terpisah buat selama-lamanya...


Damn i love everyone :')





ok kawan gua nak kawen gua jadi mellow..






CUTT !!

2 comments:

bukankosong said...

akal kata buat, sbb itu yg terbaik

tp nafsu pula menahan sbb takut

pelakon popular said...

wise men says wisest thing..

benar aku takut kecundang..sedih betol..