Thursday, April 21, 2011

yew kew

Kau takkan tahu apa yang aku rasakan sekarang ini, saat ini. Siapalah engkau untuk mentafsir setiap bait perkataan dan maksud aku. Siapalah engkau untuk berbicara tentang cerita tentang hujung pangkal yang tidak kau alami sendiri. 20 juta manusia yang kita kenal, manakan sama untuk kita sinonimkan simbolik sebuah kisah satu orang. Aku juga tak perlukan kau untuk tertanya-tanya, menduga-duga, apatah lagi untuk kau lampiaskan telahan maksud itu ke aku. Mungkin kita wajar kilas ke cermin dan bertanya sendiri. Dalam pada kita daif mengapung sinar, kurang 1 inci akal aku kau cemuhkan. Aku milik Tuhan pentadbir alam. Dia sahaja penilai yang maha mengetahui.


ok, otak aku sebu. Bosan sorang-sorang kat rumah :(




CUTT !!

2 comments:

kailan said...

oho, omi patut keluarkan Zine jugak oh!
dan saya akan jadi pembeli. forsure!! :P

pelakon popular said...

haha saya takde bakatla kailan..you are the awesome-est.