Thursday, January 20, 2011

bebas jiwa


Mungkin tahap IQ aku tak lebih 130 tapi aku tak suka diperbodohkan. Bermacam-macam cara, pelbagai jenis, semua aku tak terima, tak hargai. Secara terang-terangan, secara samar-samaran; maaf..semua aku tolak. Kau boleh cuba dengan manusia lain, orang lain, tetapi bukan dengan aku. Bereksperimentasi dengan cara lain tetapi bukan dengan cara ini. Maaf sekali lagi, aku tak setuju.

Memang aku selalu kurious dengan persekitaranku jadi jangan gunakan ia sebagai sebab untuk kau mengukur aku, menilai tahap kesabaran aku, meng-akui keegoan dirimu. Kau bebas berbuat apa sahaja tetapi jalan raya juga ada garisan kuningnya. Dengan aku kau berhadapan, cara ini kalau kau tak ia..kau perlu pergi dari terus menyakiti.




Jangan kau jadi salah satu dari penyebab patah sayapku :)


CUTT !!

No comments: