Sunday, March 31, 2013

pergilah semua,pergilah


Ok ok dah dah cop cop. Hari-hari gadoh tak penat ke kau? Adeeee je yang slack gua ni kat pandangan mata lu. Lu dah tak boleh pikap orang lain ke nak kritik? Aku ni dah memangla bosan, janganla kau pon bosan jugak sebab kau pun kene entertain aku jugak kan? Lagipun kau tak sesuai la nak buat muka ketat dengan aku, sebab aku lebih suka tengok kau senyum dan gembira. Buatlah muka bodoh dan gila kau tu, aku lagi suka. Lebih baik la kita berdamai sikit dihari Isnin yang penuh blues ini. Sebelum aku keluar makan sarapan ni, ini je dapat aku taip. Cakap banyak-banyak berhangin pulak aku nanti.

Ni sebenarnya aku ade benda sikit nak tanya pendapat ni, pernah tak kau tutup pintu bilik air dalam kiraan 5 saat, kunyah cekodok 2 saat sekali gigit, kuak pintu kereta 3 saat….kau tau yang jenis slo-mo ni? Haaa itulah yang melanda pagi aku tadi.


Hilang fokus.





CUTT !!

No comments: