Thursday, August 9, 2012

wey kau tengok sini, sini


Kalau nak difikirkan balik apa yang mereka pakatkan berdua memang aku marah. Memang aku betul marah. Tapi life is hard itself. Buat apa nak kasi susah lagi life masing-masing.

Tapi aku tetap dengan keputusan aku, selagi mereka tak confess, selagi itu dalam hati ini terukir dendam. Aku bukan patung yang boleh diperalatkan. Mestilah aku rasa diperkotak katikkan.

Aku harap menjadi teladan buat semua. Jangan cuba nak reka pelan mempermainkan perasaan orang lain. Kalau dijejak, sampai mati pun kau belum tentu hidup aman.

Kau nak tahu apa ego? Ini ego. Kau nak tahu apa jahat? Ini jahat. Kau rasa aku sweet? Jangan mudah rasa selesa kerana sekali aku berkeputusan, sekali amarah menguasai diri, nafsu bermaharaja lela, aku dah tak pedulik dengan semua. Kau nak tahu apa emo? Ini bapak segala emo. TRUST IS THE ISSUE, HONESTY. GOT IT? U SHOULD. Otherwise, you’re not worth to be a friend of mine. BACK THE FUCK OFF.







Ok sebenarnya akaun aku telah digodam.







CUTT !!

No comments: