Thursday, May 3, 2012

dubidubidu



Tolong. Jangan anggap aku apa-apa yang mungkin menggembirakan hati kau atau telinga aku buat masa ini.

Aku tak harap menjadi kawan baik kau,
Aku takut kau melabel aku sebagai one of your bffs,
Aku risau bila kau depends pada aku yang kau harap akan senantiasa ada disaat kau memerlukan..

Kerana…

Aku bimbang aku tak mampu memenuhi permintaan kau,
Aku bimbang bila aku tak bersedia untuk memberi kau semangat ketika kau dalam waktu gembira / berduka…
Tapi yang paling aku bimbangkan adalah bila kau membelakangi aku iaitu dalam masa yang sama kau bermuka-muka.



Lebih baik kita biasa-biasa sahaja daripada aku meletakkan harapan, yang kau juga tak mampu untuk penuhi.







I bet that you look good on the dance floor..nananana..








CUTT !!

No comments: